Har jag sagt att

Jag cyklade Vasaloppsspinning i söndags!? 4 timmars nästan konstant cykling och jag blev förvånad över att mina små ben faktiskt klarade det OCH, det sjukaste av allt, jag har ingen träningsvärk!!? Huur konstigt är inte det, gjorde ju ändå äckligt ont i benen sista timmen. Använde massagekudden lite väl länge när jag kom hem så tror att det var det som gjorde susen för jag var ju beredd på att inte kunna gå. Men det va kul att utmana sig själv på det sättet iallafall när det längsta jag annars cyklat spinning är 55min haha.

Nu sitter vi på Heathrows flygplats och ska hitta på saker att göra i 3h tills planet går mot L.A. Har inte riktigt förstått att vi kommer somna där ikväll.. Imorgon väntar vår första dag och en NHL-match på kvällen! Det blir spännande och jag är väldigt taggad!! Sådärja, nu har jag fördrivit ca 10 minuter, bara 2h och 50min kvar :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0