Och så lite nytt i livet

Har jag skrivit att jag fått jobb som extrapersonal på OKq8? Så är fallet iaf, Amanda snackade in mig och vipps så fick jag jobbet på min födelsedag. Har jobbat mina 3 första dagar och det är sjukt mkt nytt att lära men väldigt kul. Bara nöta nöta nöta! Börjar bli mer och mer omotiverad till plugget dock.. Är så dryga och enformiga uppgifter. Men samtidigt har jag ju snart gjort halva och då känns det onödigt att hoppa av.

I helgen är Marcus på lan och jag är ensam i lägenheten. Blir träning, plugg, massa gott och tv! Måste också börja påminna mig själv om att vi ska till L.A om en månad, är ju lite att boka, köpa och planera innan :)


Kommentarer
Postat av: 😏

Hihihi 😘

2016-01-30 @ 00:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0