Lugnet efter stormen

Äntligen är jag klar med proven i mina dubbla kurser samt första inlämningsuppgiften i den nya kursen så nu återgår vardagen till det normala!! Har iaf lärt mig att aldrig ta på mig mycket så arbete över julen igen för då blir allt fucked up och man kan inte njuta av den mysigaste tiden på året. Men nu vet jag det iallafall! 

Det är vinter, både snön och kylan är här. Vi borde planera in skridskor, slalom och längdskidor snart tycker jag :). Jag är förkyld och förkylningsastman har satt in vilket är det drygaste som finns och jag blir anfådd av allt! Men igår hade vi husfest 7 mil härifrån. Freddan var husvakt och vi öste på så mkt att en taklampa krashades mitt i röjet av När vindarna viskar mitt namn haha, tur det va han själv som gjorde det :P. Jag var dock nykter och körde hem 04.00 i snökaos men det va så värt det när jag fick vakna i min egen säng och må hur bra som helst. Var ändå typ mest taggad igår och det kändes nästan som jag blev påverkad av mitt vatten haha, hade sjukt kul och börjar undra om det här med alkohol bara är lurendrejeri ;). Nä men det handlar väl om att jag var 100% bekväm med alla som var där, love those people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0