2 födelsedagar och syjuntamys

Det summerar väl den här veckan ganska bra tycker jag. I tisdags var det den 19 januari och jag blev 24. Jobbade halva dagen och sen blev jag överraskad med en lyxmassage på Wilmas och en 3-rättersmiddag på Hunger och Törst av finaste och bästaste Marcus. Är fortfarande förkyld... trodde det va påväg att bli bättre då hostan avtog rejält med sen vaknade jag helt igentäppt i näsan och sådär lagomt låg. Har tränat några gånger i veckan ändå men nu när det snart gått 2 veckor tycker jag att jag borde bli frisk och och få energin tillbaka! I fredags styrde vi en  Syjuntakväll hos Alma och bara myste och hade tjejsnack, 5/5!! Igår lördag firade vi mig och Adina hos Emy och Jocke med släkt,vänner och massa fika och idag är dagen då Adina blir 2 hela år. Wehoo Grattis! Hon är så söt och envis och superfin i klänningen vi köpte till henne i London! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0