Det är mycket nu

Det är mycket nu fast samtidigt är det så lite att jag får panik, förstår ni?

Har varit ledig nu i 2 veckor och är inne på den tredje = panik! Förstå lönen jag kommer få i slutet på månaden.... Den kommer typ inte ens existera och därför kan jag inte njuta av ledigheten. Men ändå ska vi boka en resa inom några dagar för jag måste härifrån!!!

Pluggar just nu även 3 kurser parallellt eftersom jag fortfarande inte haft slutproven i mina dubbelkurser men har ändå påbörjat en ny kurs.. Suck alltså... Men efter torsdag kan jag stryka Specialpedagogiken iaf. 

Behöver ett jobb som ger mer betalt och där man har chans till OB. Känns som jag jobbar och jobbar men inte får så mkt för det + att det tar upp en hel dag så man har noll ork kvar när man kommer hem. Kväll/helgjobb hade passat mitt plugg- och träningsachema bättre, men samtidigt gillar jag ju mina småbarn!

Juste, det var nyår nyss.. Det var mysigt och trevligt med bara fina människor. Roligast var att Emy och Jocke kom till festen där på småtimmarna och sedan sov över. 2016 nu alltså... Har inlett sådär måste jag säga. Mycket tankar om ALLT samtidigt gör att man blir rätt trött i huvudet. Som sagt, behöver resa härifrån! Helst bort från min hjärna men det går tyvärr inte. Men jag ska börja läsa mer i år har jag kommit fram till, för det och träning är enda gångerna jag kan stänga av hjärnan en aning och det är såå skönt. Ska äntligen få läsa bästa Hannah och Amandas bok - Försoningen som har legat och samlat damm någon månad nu, har bara hört bra om den så jag är taggad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0