Alla hjärtans dag

Var en fin söndag som vi spenderade i Bygdsiljumbacken, hälsade på i Åkullsjön och åt en lyxig middag!

Vi har börjat projekt Vardagsrummet vilket innebär ett utbyte av möbler. Den stora mörka expedithyllan är såld, en ny soffa är påväg och nya gardiner har flyttat in. Snart får vi ett luftigare och fräschare rum! 

Marcus har snart jobbat sin första av tre eftermiddagsveckor i rad. Det är tråkigt men jag hinner göra tråkiga saker som att plugga mer och städa lägenheten, kan dock lägga lite mer tid på träning vilket är kul. Men middag är inte min starka sida när jag är ensam alltså... Har ätit kring 20.00 varje dag och typ stekt lite pyttipanna, värmt nåt i micron eller ätit en filtallrik haha. Inte konstigt att jag varit som mest vältränad och smalast under min singeltid xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0