Hej jag heter Anna

Och jag ska plugga till Barnskötare i ett år framöver. Mest för att ha något att göra och för att ha någon slags utbildning iallafall inom ett område som jag tycker är helt okej. Det är inget jag vill göra resten av mitt liv, men för nu känns det som det mest vettiga. På måndag börjar första kursen och jag är lite nervös, det är 100% distans och jag har inte pluggat sen gymnasiet men det ska nog gå bra. 

Den här helgen har varit lugn, jag har blitt smittad av barnen på förskolan igen och denna gång drog jag med Marcus så vi har bara chillat och umgåtts med min familj. På måndag börjar kursen och jag ska även jobba tre dagar nästa vecka så det blir full fart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0