Alltså det här med plugg...

Det är inte min grej. Kan inte fokusera om jag inte har väldigt lite tid på mig men den stressen man har då klarar jag inte av. Därför är jag ute i väldigt god tid men bara för det går det inte bra. Gillar inte vår första uppgift alltså, att hitta på historier om människor som ändå ska vara väldigt informationsrika och dölja massa centrala begrepp tycker jag inte riktigt är kanoners. Nog för att jag fortfarande är taggad på att göra någonting annat än att jobba men när jag suttit framför datorn i några timmar och inte gör några större framsteg så tappar jag motivationen direkt!!
 
Förskolorna är på mig också. Dom vill att jag ska jobba en massa men jag vill inte ta på mig för mycket eftersom jag är så ny i plugglivet men samtidigt vill jag tjäna pengar och hjälpa de stackars förskolorna som skriker efter vikarier. Haha stackars mig........ 
 
MEN, vi har bokat oss till London i oktober. Skulle egentligen åka i November och se Tennis men det blev inte av. Så istället åker bara jag och Marcus med billiga Ryanair innan dom slutar flyga direkt till London. JAG ÄR TAGGAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0