London town


Vi drog till London söndag-onsdag med Amanda och Asmir. He va kul, vi körde på budgetresa och betalade inte in oss på så mkt mer än Imax och Jamie Olivers restaurang. Det blev alldeles bra det också men var inte så imponerad av staden som jag trodde. Såg liksom Föräldrafällan några dagar senare och kom på mig själv med att tänka "åh jag vill åka till London" haha. Lite konstigt men får väl åka dit igen nån gång och inte turista lite mkt utan bara vara :). Ångar inte resan nånstans men blev förvånad över att jag tyckte mer om Paris då jag haft en liten smygcrush på London sen långt tillbaka. Men där ser man, kul att resa är det iallafall :). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0