Det är torsdag, håll ut

Idag kl.17.00 får jag helg. Eller ah jag ska hem och plugga men jag är ledig imorgon iallafall.. för att plugga... Tycker ändå jag knegar på rätt bra som pluggar 100% och jobbar mellan 3-4 dagar i veckan iallafall. Bästa tiden på dagen är just nu, när barnen sover, jag väntar på att få gå på rast men det är så lugnt att jag bara kan sitta här = känns dom dubbelrast. Näst bästa tiden är då barnen är nyvakna och supermysiga❤ Tror jag tillochmed ska ta mig ut på en promenad under rasten istället för att sitta och glo på mobilen, har ju fått göra det nu ändå ;). Annars har jag ändrat lite i min studieplan så det finns möjlghet att äventyra lite under vintern, så vi får se vad det blir för nåt :). Det är november, nu kan man börja planera julen, jag är taggad, håller fortfarande tummarna för snö i december :). Nu bär det av ut på prommis, härrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0