Waiting for the would to change..


- Jag hatar Ove Sundberg! Blir så frustrerad över hans sätt att vara och att ingen kan skrika han rakt i ansiktet!!!
 
- Jag är rädd för vart den här världen är påväg.. Händelsen i Paris är väldigt oroväckande och sjukt tragiskt. Människor flyr därifrån pga samma anledning som flyktingarna flyr från Syrien, jag förstår allihop. Hur kan människor göra såhär mot människor!?!?

- Det är måndag nu men jag, Marcus, Amanda och Asmir satt uppe till 04.00 i krissamtal, det är inte bara globalt set spårar utan även här i våran lilla familjevärld. 

- Ska snart börja plugga dubbla kurser och ser verkligen inte fram emot det. Vill gärna kunna jobba in pengar, plugga OCH njuta av december månad... Om jag lyckas återstår att se.

- Var snälla mot varandra, ha självinsikt, visa respekt och sprid kärlek❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0