Vad gör du Anna?

Har en liten tjej på förskolan som ställer den frågan konstant till mig, börja få slut på svar snart!

Min käraste ägodel mobilen är inlagd på sjukhus så jag har Marcus gamla som är ganska retarted. Den startar om sig själv stup i kvarten och laggar typ hela tiden.. sen saknar den också smajlisar vilket gör att jag känner mig rätt handikappad då jag skriver till folk. Underskatta inte dessa emojis folket!!

Annars var det en väldigt lugn, förkyld och träningsfri helg. Grillade hos mamma och pappa både fredag och lördag och fick busa med min älsklingstjej och älsklingspojke väldigt mkt♡

 Nu är min lunchrast snart slut och i eftermiddag beger jag mig åter till gymmet. Har dessutom bokat in ett spinningpass imorgon 06.45 så nu är det slut med vila och förkylning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0