Uppe med tuppen

05-nånting är klockan, Marcus har cyklat till jobbet och jag som börjar 08.00 har bestämt mig för att gå på 45 minuters spinning kl.06.45 och göra bort träningen för dagen. Just nu är jag rätt taggad men då min arbetsdag håller på till 16.30 så kommer det nog en period då jag ångrar att jag inte sov så länge som jag kunnat ;P. Förskolans dag idag ska firas med nå stationer och hatt-kalas. Jag äger ingen hatt, men jag har en ny ring som jag är lite kär i. Bilden gör den inte rättvis, den är guldig med silvrigt glitter. Bukar ogilla glitter men jag föll pladask. Och nu när ni har mött den nya kärleken i mitt liv ska jag upp och klunka vatten och sedan svettas på cykeln like theres no tomorrow! Bye lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0