sköna maj välkommen

Vårmånaden är officiellt här!! Detta firade vi in på valborg i torsdags med grillning och vin. Fredagen var en ligga i soffan-dag, på lördagen tränade vi och på söndagen var det dop för Marcus kusin i Obbola :) 


I natt sov jag inte en sekund, var vaken från 22 då vi gick och la oss till 04.45 då klockan ringde. Inte den roligaste natten i mitt liv kan jag tala om och självklart hade jag öppningen på förskolan och då jag äntligen tagit mig genom dörren och satt mig på cykeln insåg jag att jag hade punktering och det var bara att ta bilen istället (skönt på ett sätt) men svarta pärlan bjöd naturligtvis på isiga rutor som jag fick stå och skrapa såhär fyra dagar in i Maj. Ah, då allt detta hade hänt mig var klockan bara 6.10 så jag är väldigt glad att jag slutar tidigt och att resten av dagen troligtvis inte kan bli mkt värre ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0