Uppe med tuppen

Nej, bilden hör inte ihop med texten, den är bara random men rätt cool..

Varför vaknar jag kl 6.00 en söndagsmorgon och kan inte somna om?? Sjukt ovärt tycker jag eftersom jag sett fram emot helgens långa sovmornar hela veckan! I fredags somnade jag dock 22.00 och sov i 11h och igår blev det inte heller så sent.. Det tar på att jobba på förskola och sedan köra hårt två helger i rad, är ju trots allt 23 ;P Idag ska vi iallafall äääntligen ta tummen ur och börja med projekt köket som vi varit lata nog att inte göra något åt på 1år. Men vi börjar med taket och fixar förhoppningsvis väggarna i veckan, gula och röda tapeter ska bli vitmålat! Nu ska jag försöka somna om, brukar oftast misslyckas men det fina med helgerna är ju att man har det alternativet som man alltid önskar fanns på vardagarna så att skippa den chansen vore faktiskt en skam!! Så Godmorgon på er folket, ha en bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0