Marcus Karlsson01

Det är min karl det och jag älskar honom! Idag firar vi två år och han jobbar eftermiddag... men han har tagit ledigt 3,5h för att komma hem och mysa med mig eftersom han åker till fjällen imorgon utan mig! Jag vill ge honom allt i hela världen❤

Nu har jag varit på gymmet 2 dagar och jag vet att det är lite klyschigt på så kort tid men jag känner verkligen att jag är på G. Efter 7 veckors olika förskylningar så är jag så taggad över att äntligen känna mig pigg med kraft i kroppen att jag vägrar bli en soffpotatis på ett bra tag! 

Nu har jag och Marcus tackat nej till varsin erbjuden tjänst på Volvo I Göteborg, väntar dock på ett annat som inte innehåller svetsning, maskinoperatör eller ständigt nattjobb!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0