Jag gillar lösa kossor

Varning! Långt och rätt ointressant inlägg.

Det börjar bli vår i butikerna och vi har ett vitt kök = Anna vill shoopppa!! Lördag = perfekt shoppingdag så jag tog mig först till gymmet och för andra gången den här veckan orkade jag mer än vad jag borde på löpbandet. Har inte tränat seriös kondition på ett år och varit sjuk i 2 månader men den här veckan har jag gått från väldigt lugna 20min, till 5km på 33min till idag krossade jag 6km på 35min! Alltså vart kommer dessa krafter ifrån?? Borde vara dö efter 20min om jag känner mig själv rätt efter en träningspaus.. Men jag klagar då inte, måste bara uppdatera min musiklista!

Så efter mitt grymma gympass mötte jag upp Megha och vi strosade runt några timmar och shoppade lite lagom, tyckte faktiskt jag va rätt duktig då jag egentligen ville ha allt i typ alla butiker. Men kom tbx med lite av varje :) 

Annars har det varit en bra vecka, Marcus lämnade mig i torsdags för några dagar i Åre med gräbsen men jag sörjer inte särskilt mkt faktiskt. Tiden går fort när man jobbar och igår fick jag en tjejkväll med Evve, Nanny vin och tacos och ikväll äre jag och soffan :)

Det var solförmörkelse i fredags, ingen big deal men ägnade ändå 3 sekunder av mitt liv till att titta på den. Såg ju ba ut som en måne, inte så fränt alltså! Tycker mer det är själva grejen som är häftig, hur solen, månen och jorden måste va i rätt position med varandra osv så det va ju kul att det hände världen. Glömde rocka sockarna också men mår inte så dåligt över det :)

Gud, nu måste jag sluta. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0