Fucking meningslösa måndag


Marcus kom hem igårkväll, det var mysigt! Men måste ge en eloge till mig själv över hur bra det gick att vara ensam i princip en vecka eftersom han jobbade eftermiddag dagarna innan han for. Självständig är vad jag är!! Somnade 22.00 på lördagskvällen och dödstrött som jag var så sov jag 11 timmar vilket resulterade i att jag inte kunde somna förrän vid 2.30 inatt och självklart skulle jag upp 5.00 imorse så idag är jag sådär lagom trött! Tur att jag slutar rätt tidigt iallafall. 

Jag vill bort. Helst till fjällen men det blir inte av och jag sörjer det, var 100% inställd att få åka iväg helgen som kommer men poff så gick planerna upp i rök. Men nåt annorlunda ska jag se till att göra, vill åka bort, göra nån liten aktivitet och umgås med Marcus :) Men nu är min rast slut och det är dags för mina fina små dagisbarn att sova lunch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0