Äntligen har vi ett vitt kök


Det tog precis en vecka att måla klart tak och väggar. I början gick det allting enligt planerna men vi tog det sakta och säkert = testmålade osv. Sen kom vi till den röda väggen och ni ser de där ovala ringarna!? Dom totalvägrade att försvinna, så efter 4 varv på den väggen fick vi ta till nåt isoleringspray och sen måla 2 varv till. Alltid ska nåt jävlas. Men en vecka är ju egentligen ingenting så vi har frågat oss några gånger varför vi väntat ett år med att genomföra detta :P Nu saknas bara gardiner, ny lampa, nytt vitrinskåp och lite småkrafs. Annars har jag fått jobb i Göteborg och varit med Adina hela helgen men den historien tar vi en annan gång...(lär ju bli imorgon) Godnatt folket 

PS. Angående eluttaget mitt i väggen så tycker jag det är fruktansvärt fult och ogenomtänkt! Inte våran idé alltså, det är viktigt att ni vet det!

Kommentarer
Postat av: frida

Superfint ju!! Har också ett eluttag mitt på väggen i köket...frågan är VEM som kommer på något sådant?! :D

Svar: tackar :)
Anna

2015-03-17 @ 08:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0