Bonjour Madame

Så har vi varit på Weekend i "the city of love" och ja, jag kan förstå varför den kallas så och har förutom Marcus fått två nya kärlekar i mitt liv: floden Seine som och otroligt nog Eiffeltornet!! Dessa två är enligt mig inte underskattade någonstans! Annars var vi ute 12h varje dag och vandrade runt. Vi såg Moulin Rouge, Sacré Coeur, Louvren, Notre-Dame, hänglåsbron (som dom tömde på hänglås två dagar efter), Triumfbågen, Eiffeltornet, Champs Élysées och Tennis på Roland Garros. Låter lite men vi gick några mil under dessa dagar för att få se allt. Eftersom vi är matfreak åt vi gott varje dag men måste ändå säga att jag fick den bästa rätten på en restaurang på Paris flygplats :P. Vi har ätit en baguette, en croissant och macarones men nåt vin blev det inte. Är supernöjd med resan och eftersom vi inte hade planerat så mkt så hade vi inga förväntningar vilket nog var väldigt bra. Att Marcus fick uppfylla en av sina drömmar och se världseliten i Tennis var också superkul, hade inte velat ändra någonting på resan! Var dock väälidgt tur att jag hade Marcus med mig, han läste kartan, visade vägen överallt och löste hur vi skulle åka Metron hit och dit, utan honom hade jag hunnit hälften så lite och gått totalt vilse hela tiden!! Nu ska jag avsluta detta inlägg innan det blir för långt och bilderna tar vi eftersom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0