Jag ska få en kräftskiva när jag är 30

Det har Marcus lovat mig! 7år kvar bara, det går nog fort :).
__
I fredags var det dags för reunion med tjejerna från LD. Vi har lyckats ses en gång per år sen vi tog studenten, det är ändå ganska bra och lika trevligt varje gång :). Dom är så fina och ja, det är nån konstig rosaaktig färg bakom bilden som jag inte kan förklara!
__
Jag är anmäld till kvartsmaraton i Höga kusten. Det låter värre än vad det är, 1mil och 500m för att vara exakt haha. Men jag har aldrig sprungit ett lopp i hela mitt liv och kondition har aldrig riktigt varit min grej, särskilt inte att bli testad på det så vi får väl se hur det går!
__
Vi var på stranden i lördags, tror det är tredje gången den här sommaren. Lite skillnad från förra året då vi var där från morgon till kväll! Kan inte säga att det var sådär jättevarmt heller, men tror vi fick ihop lite mer än en timme med sol 😝
__
Imorgon åker vi till Vindeln och hämtar Adina från förskolan. Det är alltid så mysigt att få leka några timmar med henne❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0