Hur kan man va less fast det är sommar!?

Jo jag har anledningar!

1.Vädret. Hur jäkla dålig sommar har vi inte haft hittills. Kan räkna på fingrarna de soliga dagar som varit och inte verkar det bli bättre 10 dagar fram heller enligt SMHI...

2.Pengar. Eftersom jag gick från en anställning till en annan så har det blitt knasigt och jag har fått skriva in mig i A-kassan igen....

3.Mens. Varför finns det och varför måste kvinnor dras med det livet ut?

4.Dåligt samvete. Är ledig en vecka och Marcus jobbar eftermiddag. Jag tjänar 0kr per dag så det känns inte riktigt okej att bara sitta och glo i soffan även fast jag jobbat heltid och slitit med småbarn sen i julas. Vill även planera framtiden, boka en resa, köpa jeans osv men hur kan jag göra det när jag inte tjänar nåt!?

5. Flytten som vi inte vet nåt om. Kommer den ske eller inte och i såfall när?? 

6.Livet. Kan inte nån bara tala om för mig vad jag ska utbilda mig till och arbeta med!?

Ja det var väl det för stunden. Dags att ta in tvätten, ut på en löprunda och sedan in på arbetsförmedlingens hemsida, yaaay.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0