Surviving on my own

Anna 23 år här som sitt samma gamla vanliga jag men med en sprillans ny mobil som jag fick av världens bästa Marcus! Dock är jag så kass att jag inte ens vet vad den heter men att den har en speciellt bra kameran är jag säker på så från och med nu blir det bättre bilder här på min gigantiska blogg med hundratals läsare.. ;)

Min födelsedag var kanon med jobb, familjemiddag, Meghas soffa och lite Marcusmys på slutet av dagen. På lördag firar vi mig och Adina i Vindeln med tjocka släkten.

Jag är inte längre inskriven på arbetsförmedlingen och får inte längre ersättning från A-kassan utan från och med nästa vecka överlever jag på egen hand!

Kul uppdatering... Härrå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0