I am 22 going on 23

Min sista dag som 22åring... Känns sådär alltså. Börjar bli så gammal men åstakommer ingenting och blir inte klokare på vad jag vill göra med mitt liv. Men har iallafall blivit husvikarie på en förskola och har 80% schemalagd tid och det är väldigt skönt och välbehövligt. Var fett less på att ränna runt till olika förskolor och aldrig veta var eller när jag skulle jobba! 

I fredags slutade jag tidigit och sen packade vi väskan och drog till Bodbysund för att hälsa på morfar. Det var ett mysigt dygn och igår körde vi hem för att styra födelsedagsfest hos oss. Vi hade kul och körde hårt på dansgolvet, idag blir nog en soffdag och imorgon fyller jag 23... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0