2015 är häär

Året som filmen Tillbaka till Framtiden tolkade som att vi skulle ha flygande bilar, skor och skateboards. Så är icket fallet. Här  slasksnöar det och jag har varit ner på stan för att fixa mina glajjer, missat bussen, sprungit rakt i en vattenpöl, städat lägenheten och kört Step och Core! 

Nyårsafton var helt okej till en början med god mat och spel. Sen blev det lite halvmysko så vi tog bussen hem vid 2.30. Men jag fick iaf pussa Marcus på tolvslaget och jag kan fortfarande leva på de två senaste nyåren vi haft och sen hade vi ju sjukt jäkla kul i lördags så jag är inte alls ledsen över att der blev som det blev. Tog tyvärr inga bilder alls, haha...

Igår låg vi i soffan hela dagen med en middagspaus hos mamma och pappa och ikväll väntar en spelkväll på Teg :)

C'mon let's bring it 2015!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0