Det där med att våga

På måndag flyger jag och Marcus till Göteborg över dagen för att göra en intervju för Volvo i Göteborg. Själva resan och intervjun känns väl helt okej att göra men om vi sedan skulle få jobbet blir det direkt en annan femma. Har typ redan hemlängtan och ångest även fast jag bara ligger hemma i min egen trygg soffa. Jag är ju så feg av mig och förändring är bland det värsta jag vet, hur kommer det då gå att flytta 100 mil från fina lilla Umeå?? Men samtidigt känner jag att mitt liv står alldeles för stilla och så länge jag inte vet vad jag vill bli och sätta mig i skolbänken kan jag lika gärna testa vingarna och byta stad. Har ju trots allt med mig min klippa och bästa vän Marcus ❤ Men men, än har vi inte fått nåt jobb men lär ju inte tänka på så mkt annat de kommande dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0