Nämen hoppsan

Har visst glömt att skriva på ett tag. Både första och andra advent har passerat med julmarknad och adventsfika, dock inte det traditionella hos Lindehells, en låååång tradition som brutits! :(. Vi har även hjälpt Emy, Jocke och Adina att flytta från en lägenhet till en annan samt börjat se massa julfilmer. Dock måste jag planera varje dag från morgon till kväll för att få ihop mitt schema just nu. Denna vecka har jag bara jobbat eftermiddagar vilket har varit superbra men det har inte varit mindre att göra för det. Upp klockan 8 för att plugga några timmar, iväg och träna, äta, jobba och sen plugga lite till! Nästa vecka äre jobb 100% + plugg 200% + träning om jag lyckas klämma in det + köpa de sista julklapparna + baka julgodis + försöka att bara hinna göra ingenting. Längtar sååå mycket till dessa dubbla kurser är över, dock innebär ju det att hela december också är över men ska försöka att njuta så mkt jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0