May all your christmases be white

Det är plusgrader ute, svinhalt och man ser det gröna gräset, men jag kollade nyss väderappen och det finns faktiskt en liten liten gnutta hopp om snö till julafton. Allt blir ju så mycket mer stämningsfullt om det är vitt ute. Hur som helst så börjar det dra ihop sig, imorgon äre liksom dan före dan före dopparedan och jag är taggad!! Mest för att det känns som jag ska fira tre julaftnar i rad med start den 23dje. Då styr Syjuntan en julfrukost som jag tror blir supermysig och sedan blir det uppesittarkväll i Sävar, 24e är ju självaste julafton och det säger ju sig självt och sen ska vi även fira den 25e eftersom Adina kommer till oss då. Så 3 dagar i rad av bara julmys med nära och kära!! Men först måste jag bli klar med sista inlämningsuppgiften, dock känns det som min hjärna redan gått på jullov haha, men jag kämpar på och ikväll ska vi klä granen hos mamma och pappa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0