Otur och pengaångest

Köpte ett par nya solglasögon förra lördagen i Ö-vik. Perfekt inför Kroatien tänkte jag. Dom valde att leva precis en vecka innan dom gick av på mitten av ingen anledning alls.... och nej, kvittot är spårlöst försvunnet!

Min mobilskärm blev krossad av en järnpinne från våran golvlampa. Chansen att min mobil ska ligga med skyddsfodralet öppet precis under är typ 1på100 men nån vill ju jävlas extra mkt med mig och min plånbok den här veckan så naturligtvis prickade den prefekt...

- SMHI visar åska och regn de tre första dagarna i Kroatien.... KILL ME!!! Dock visar Yr strålande sol så jag är lite förvirrad men vågar inte riktigt hoppas på pangväder..

Ska även få massage i veckan för min rygg är pannkaka, ska klippa mig för mitt hår är slitet, måste växla pengar till resan, måste laga mobilskärmen, måste tanka, handla nya solglajjor och apoteksgrejer samt att vi ska till Lycksele djurpark med Emy, Jocke och Adina på torsdag. Så med alla dessa utgifter ser detta ut att bli den dyraste veckan i mitt liv. Passar perfekt veckan innan en utlandsresa och i mitt nästintill arbetslösa liv! Yay yay yay....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0