Komplimanger räddar världen

Inte riktigt men man borde blir bättre på att ge komplimanger till folk, även främlingar om man känner för det. Idag gick vi på Noliamässan och när jag skulle betala en liten handväska så säger kvinnan i kassan "Det är inte ofta man ser någon så vacker att man tappar andan, men du är en sådan person". Hallå hur glad blev inte jag!?! Det gjorde ju lätt hela min dag! Ibland kan det ge mer av att få höra det från en främling än från någon man känner väl och därför borde vi allihopa försöka bli bättre på det och i längden kanske påverka samhället ;)

Nu ska vi på middag hos mor och far min och imorgon väntar tydligen fest i Robertsfors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0