Karl Marcus Karlsson

Här kommer en liten kärleksförklaring till min fina pojkvän.

Jag älskar dig för att du är tokig i mat.

Jag älskar dig för att du drar på dig morgonrocken 02.45 för att gå ut med mig och kolla om det är vårat billarm som tjuter (det var inte det)

Jag älskar dig för att du alltid ger min onda rygg massage nästan varje kväll även fast du inte vill.

Jag älskar dig för att du aldrig någonsin skulle såra mig eller någon annan människa med flit!

Jag älskar dig för att du blir så engagerad i saker och ting så enkelt.

Jag älskar dig för att du är så smart och lättlärd men skryter aldrig om det.

Jag älskar dig för att du älskar att resa.

Jag älskar dig för att du älskar att träna.

Jag älskar att du tycker om min knasiga familj och att du har en superfamilj du också.

Jag älskar dig för att vi har så mycket gemensamt.

Jag älskar dig för att du alltid tar hand om mig på bästa tänkbara sätt varje dag alla dagar året om. 

Jag älskar dig för detta och så mycket mer och därför ska jag bjuda dig på middag på Båten ikväll som du tjatat om hela sommaren, lite tisdagslyx är aldrig fel❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0