En doft av sommarens sista dagar

När vinden blåser in ifrån England..
Sista dagarna i Augusti får alltid Lars Winnerbäck lite extra plats i mitt liv. Så fina låtar med fina minnen. Nanny jag tänker på dig också, du hör dit! Man blir inspirerad till att göra saker, vad vet jag inte riktigt, men till att skriva och skapa någonting. Haha jag är v.ä.r.d.e.l.ö.s på att skapa men funderar på att samla ihop en mängd bilder, skriva ut och sätta in i album. Det är ju trots allt något jag behärskar! 

Jag sitter på balkongen och njuter av sommarsolen, Marcus datanördar, vi har varit på stan och sen ska vi på Mio och till coop. Vi är arbetslösa och meningslösa men har valt att för en tid får leva så, hehe Lars Winnerbäck igen, men det är faktiskt lite sant. Dock ska jag till Berghem och jobba imorgon och vi söker nytt båda två. 

Skrev jag förresten att jag kom in på Idrottsvetenskapliga programmet?? Det gjorde jag iaf, men tackade nej. Ser ingen riktigt framtid i den riktningen. Förkyld är jag också för första gången sen i mars. Kan bero på att jag blitt mkt sämre på att träna de senaste veckorna och att jag jobbade med förkylda barn i veckan.. Aja, det kan ju va rätt mysigt ibland :)

Hur är stan en sånhär kväll i Augusti när sommarn regnat bort? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0