Direkt från Makarska

Det är helt underbart här. Trots lite velande väder så har vi haft mestadels sol och varmt! Alla kvällar hittills har varit magiska och jag älskar att strosa omkring bland restauranger och marknadsstånd i vimlet av barnfamiljer och kärlekspar med min tårtbit Marcus i handen!! 2 dagar kvar i paradiset innan vi flyger hem till soliga Umeå där jobb på min favvoförskola väntar, jag har faktiskt saknat barnen där!!! Sen saknar jag Megha också, vill mysa i hennes soffa och äta en god middag!! Tog förresten med Breivik-boken istället och är fast, har läst 300 sidor men har 200 kvar, får se om den är utläst när vi landar, skulle inte förvåna mig! Ah det var den uppdateringen det, går tyvärr inte att lägga upp bilder..  härrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0