Uppe med tuppen utan vatten

Slutade som vanligt 00.00 igårnatt men redan innan klockan slog 8.00 imorse hade jag hunnit vara på Spinning & Core samt gå på affären. Ja Coop hade ju inte ens öppnat när jag skulle dit, så tidig var jag men Willys ligger steget före och öppnar 7 så det blev räddningen till min bakning som jag tog tag i senare. Dom kakorna blev dock ganska misslyckade men hädanefter kan dom bara bli bättre :P. Något som dock sög lite med denna tidiga dag var att vi missat att kvarteret skulle stänga av vattnet mellan 8-11 så då jag kom hem sådär svettig och mysig och ville duscha så fanns inget vattten. Uääääääh!!! Fick åka till vårt andra gym (som ligger 5min bort) och duscha istället men satan så beroende man är av vatten. Disken är osköljd, kunde inte tvätta händerna efter bakningen, kunde inte koka något osså självklart toan... Ah nästa gång ska jag då skriva upp direkt vi får sms om vattenavstängning så man kan vara förberedd. Nu sitter jag iaf på jobbet igen, springer fram å tbx mellan olika robotlarm och längtar tills klockan slår 00.00. Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0