Ikväll smäller det


Äntligen är dagen med stort D här och ikväll kl.20.30 lämnar vi svensk mark. Satan så skönt det ska bli! Dock ligger jag sömnlös denna sovmorgon för att jag har insett att mina betyg inte räcker till att ta sig in på något spännande universitetsprogram. Tråkigt men sant att det lilla man inte orkade i gymnasiet ska slå igen så hårt på ens framtid. Iallfall om man heter Anna och inte under några omständigheter kommer att få tillräckligt bra poäng på ett högskoleprov. Så fuck life lite! MEN ikväll drar vi, så det så!!

Igår var jag ledig så jag ställde klockan på 06.00 och kl. 06.45 var jag på gymmet och köttade Indoor Walking. Jävlar vad jag svettades! 35min senare satt jag i en bil med mamma påväg till Vindeln för syster- och Adinamys! 16.00 Var jag hemma och packade klart allt. 18.00 hämtade jag Amanda på jobbet, vi köpte sushi och surrade till 21.00, då drog jag hem till Marcus, vi badade, åt våra efterlängtade chips och såg Beck, sen somnade jag som en sten. Mycket fin dag! Hejdå alla, ta hand om sverige❤

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha det så braaaa <3

2014-09-22 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0