Dancing in September

Den officiella höstmånaden är här och än så länge är jag glad över det. Mysiga tröjor, filtar och tjocksockar i mitt ❤. Dock lär det väl inte låta likadant då vi inte har Marmaris att se fram emot längre och det enda som väntar är snö och kyla. Men December är ju alltid en höjdpunkt❤.
På jobbet börjar vi nu bli duktiga robotflickor Louisa och jag! Dock behöver vi något bättre att fördriva tiden med än våra mobiler för då det går bra i fabriken har vi absolut ingenting att göra och det blir väääldigt tråkigt i längden. Hittills fördriver vi oss med Quizkampen mot halva ligan här på dörrbanan och det är ju kul men blir tradigt det också efter ett tag, särskilt när man förlorar!

På fritidsfronten har vi kommit igång med träningen på riktigt nu och det känns superkul, bara eftermiddagsveckorna som sabbar lite som vanligt! Och jag, Evve och Nanny har slutit en pakt (inte superseriös, kan komma att brytas) på att bara ha 2 lugna helger helst utan alkohol innan Turkiet. Nu låter det som vi super jämt och ständigt annars men så är icket fallet. Jag vill egentligen helst bara spara pengar för den här månaden är inte den bästa jag haft ekonomiskt sett och efter det äre bara en enda månad kvar innan Volvosteget tar slut. Så därför äre ju roligare ju fler man är i pakten och desto roligare kan man ha utan att spendera pengar :). Ja men det var väl allt för mig denna arbetskväll. Bara 2,5h kvar nu, yaaaay🙌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0