Idag tänker jag på Jonas Brothers


Var är dom? Har dom dött ut? Det var vääldigt längesen jag lyssnade på deras låtar så det kanske är dags snart. Dom må vara supertöntiga men Frida älskade dom och vi älskar Frida och därför blev dom en stor del av vår vardag under 8an och 9an och låtarna ger otroligt många nostalgiska minnen. Det är fint och en syjuntagrej som ingen annan någonsin kommer förstå sig på vilket gör det ännu finare❤ That's just the way we roll vet ni ;) (Bara Jonasfans fattar, hihi)

Flög solo hela förra jobbveckan då min partner in crime var sjuk och lördags åkte även jag dit på förkylning och lite feber. Inget allvarligt än så länge men tvekar på om det blir Xplosion ikväll eller inte, men jag vill vill vill!!

I fredags överraskade jag Marcus med Charkisar, ost och vin när han kom hen efter att ha jobbat plustid, det var mysigt. Lördagen var en stan & byta däck-dag och i söndags gick vi på bio (Gone Girl), den var bra men väldigt sjuk! Nu har jag inlett sista veckan på Volvo, det är lite sorgligt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men Anna, håller du inte koll på pojkarna längre :) Kevin har blivit pappa till världens gulligaste Alena-Rose (huuur lika som helst), Joe glider mest runt som vanligt och Nick är tillsammans med en supersnygg miss universe-brud och har släppt ett par nya låtar!

2014-10-20 @ 16:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0