Gråa dagar skyndar aldrig på


Idag är en sån dag. En riktig Oktoberdag. Grått. Regnigt. Höstigt. Mysigt. Ville egentligen ha rubriken: "The bus are meant for lonely people standing in the rain" från Seconhand Serenades låt nivet, för det känns som en sån dag. Grått. Regnigt. Höstigt. Bussväder. Jag ska åka buss idag. Det är en Lars Winnerbäck eller Melissa Horn dag. Myspys. Det är också en äkta skoldag. Korridorer och lärare och flickor. Angelica bl.a. Hej jag saknar dig :) Nu babblar jag för mkt. Ha en supermysig kväll❤

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej!! och jag kom på att jag saknar dig och svunna fina tider när jag gick en sväng i hösten och lyssnade på thunder (!)

2014-10-27 @ 18:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0