Fullt ös arbetslös!

I fredags gjorde vi vår sista dag på Volvo och som ni bör veta vid det här laget så har jag svårt för förändringar och därför svårt för avsked. Men vi bjöd på fika, fick våra certifikat och på kvällen gick vi ut på After Work och blev fulla med halva Dörrbanan! En mycket bra avslutning med andra ord 😃

Är igång med träningen igen och idag efter att ha kört Core & Xplosion på tom mage så ville jag ta ett bad. La mig i badkaret men kom på att jag vill lyssna på Fredagspodden men hade glömt mobilen i köket så jag kliver upp igen (Marcus jobbar) och precis då jag smyger ut genom badrumsdörren börjar något tjuta som in i satan! Naken som jag är stelnar jag till av panik och hinner tänka att det står massa poliser i lägenheten men inser snabbt att det var grannen som borrade i väggen. Kände mig verkligen inte tuffast i världen när jag stod där naken och livrädd, borde dock sett fantastiskt roligt ut😜 Ja men nu vet ni det, ha en bra måndagskväll, själv ska jag mysa ner mig i soffan och börja se Beverly Hills (det äldsta såklart) alldeles från början🙌🙌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0