Enformiga former

Känns som det var väldigt längesen vi var i Turkiet men det är bara 3 veckor sen. Weird. Jag längtar vääldigt mkt till December så jag skrev det till min lilla vän Johannes (han är fan 12 nu = inte så liten längre) som är lika jultokig som mig men fick dissen :(. Funderar på att hälsa på honom snart. Saknar våra filmstunder då jag jobbade där och vi umgicks varje dag!

06.45 imorse satt Marcus och jag på varsin spinningcykel och trampade jävel. Därefter körde vi Core och gav mage och rygg en omgång :) Annars flyger jag solo hela kvällen på jobbet, det är lite spännande ibland då det väl händer nåt. Alltså mina inlägg börjar bli sjuukt tråkiga och enformiga känner jag, måste rycka upp mig! Men det får bli nästa gång. Härrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0