Dom satt i ett rymdskepp och rappade

Torsdag idag. Ledig imorgon. Skönt. Ska dock vara på Yoga kl. 7.30 så sovmorgon blir det inget av. Idag var jag på Stepmuskel och svettades jävel, inte fräsch tjej! Och varför ränner jag runt på massa pass hela tiden? Jo för att jag ska fixa USM-utmaningen hade jag tänkt = att köra 10 olika pass under en månad och få en träningsbag, värt ju! Har dock 6st kvar så nästa vecka får jag ligga i :) Ah nu vet ni det iaf.

Jag älskar att det är höst. Älskar att sova med vintertäcke + en filt! Älskar att kunna ta ett varmt bad. Älskar myskläder osv. Men fryser ändå liite för mkt, lite tåligare skulle jag vilja vara. Marcus vill ju inte ligga under mina tre lager filtar i soffan, 2 hade kanske räckt. Men är man född i Indien så är man 😉

Nu ska jag återgå till att uggla rakt fram och vänta på larm. På tal om uggla, jag läser Harry Potter-böckerna igen (yaaaay). Började på 2an i tisdags när jobbet började, hade läst ut den vid 22-tiden. Började på 3an i onsdags, den var utläst vid passets slut. Det förklarar hur mycket vi gör på dagarna :P Fast dom är ju väldigt lättlästa också. Men ikväll blev det ingen HP-bok, 4an känns lite för tjock för att sitta och läsa bland arbetskollegorna, bättre med pocket. Härrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0