10-pass utmaningen

Core✔
Spinning✔
Indoor Walking✔
Stepmuskel✔
Yoga✔
Somamove ✔
Sh'bam✔
Bodybalance✔
Xplosion✔
Move
Bodypump
Cardiofusion

Ja nu blev det 12 pass men det är vad jag ska ha lyckats bocka av då veckan är slut och det känns kanon. Jag började ju förra veckan så lite försprång har jag jämfört med Marcus som kämpar med att fixa alla 10 pass under samma vecka. Han har fixat 5 och än så länge äre bara onsdag så det ska nog gå fint :)

Ikväll väntar ääntligen en kväll hos Megha för mig. Vi har inte setts sen innan sommaren så jag är väldigt taggad på att få äta gott och mysa några timmar i hennes soffa! Och igår träffadr vi stortjejen Adina som kan ta några steg själv nu!!! De första stegen hon tog var framför mig och Marcus i måndags då stackars mammaEmy hade åkt iväg i typ 1,5h och missade det :P Robotarna har gnällt ovanligt mkt idag så det är väl bäst att gå och fixa dom. Haaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0