Vi blåser bort ibland

Idag är en grå novemberdag utan snö och jag saknar Volvo och längtar hem. Har jobb hela den här veckan så det är bra, behöver cashen men klockan går så långsamt och efter jag slutar kl.16 så vill jag både hinna träna, handla, hämta bilen, laga mat och äta innan klockan blir 19 så vi får ha en låång myskväll i soffan! Håller tummarna för att vi får ihop det. Och det där om volvo, ja jag vet inte varför men hade gärna suttit i Dörrbanans fikaruta och väntat på robotlarm just idag. Dom nya volvostegarna har sin första vecka nu, tänk att det var ett helt år sen jag satt där och skulle svetsa på seg.2, stört vad detta år gick snabbt! Men nu ska jag avsluta vilostunden för barna mina och sen väntar lunch, yaaaaaaay!! Jag är fett hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0