Veckans plus och minus

 
 
- Det är väldigt påfrestande att jobba på förskola dyngförskyld med en väldigt ond och hes röst.
- Det är sjukt pinsamt och gör sjukt ont då ens skor bestämmer sig för att haka fast i varandra så jag faller pladask ner på asfalten och skrapar upp händerna.
- HATAR rusningstrafiken vid 16.00!!!
-Har inte träffat Marcus nästan nåt i veckan
-Har inte träffat Adina på länge
-Har inte fått träna alls på en vecka 
 
+Köpte en apelsinkrokant och ballerina precis innan fallet
+Har träffat halva syjuntan i veckan
+Bakade lussebullar med Nanny och Evve och lyckades!!
+Har fått hem mina nya glasögon dvs. mitt nya jag. Försöker vänja mig genom att gå förbi spegeln så ofta jag kan.
+Man får ääntligen julpynta och lyssna på julmusik!!
+Första adventsfika hos min andra familj väntar på söndag!
+Film hos Evve och Jon ikväll
+Äntligen helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0