Emellanåt föll havet ner från himlen


Typ idag. Måndag 24 november och regnet har smattrat mot Umeås rutor hela dagen. Inte kul att va ute med barnen som leker, har askul och geggar ner sig tills dom inser hur blöta och kalla dom egentligen är och börjar gråta och vill in, typ alla samtidigt också. Men jag har iaf jobb hela veckan och det är näjs förutom att jag inte träffar favvopojken på riktigt förrän på fredagkväll :'(.

Vi hade väärldens lugnaste helg, åkte på förkylning och spiralsmärta så vi har bara latat oss i soffan, plöjt några filmer, ätit ooch börjat smygfixa lite i lägenheten inför första advent!!!!

Annars önskar jag att jag var en driven människa som hade mål och. drömmar. Sla bli en sån i mitt nästa liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0