Att göra ett vi



Vi hat köpt en sängram och ett skoskåp så det blir lite vitare och lite finare i vår lägga. Vi har firat vår gode vän Magnus 29 hela år med förkrök och en sväng på Olles. Vi har varit barnvakt åt Adina och hundvakt åt Mozart. Vi har marinerat kött över natten som vi snart ska stoppa in i ugnen och göra ett långkok på 3 timmar. Vi har köpt nya glasögon båda två för ett hyfsat pris. Vi har sett filmer, tennis och jag har matat Beverly Hills. Sen har vi säkert gjort mkt mer jag inte kommer ihåg, men vi sitter som ihop Marcus och jag, särskilt efter en vecka halvt utan varandra. Men jag klagar inte utan tvärtom så saknar jag typ honom nu även fast han bara är iväg och spelar tennis i 2h, haha skärpning! Själv ska jag göra en guacamole till ikväll och sen dra iväg på Sh'bam och core :) Häärrrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0