I feel ya


Detta är jag just nu. Min kropp är inte redo för Beach -14. Har nog aldrig varit så otränad som nu och det måste ändras på! Jag älskar ju att träna så frågan är ju varför jag blitt så lat!? Tror mkt kan ha och göra med att jag jobbar skift. Måste få in träningen som en rutin i vardagen men det är inte så lätt då man byter arbetstider varje vecka. Har svårast för eftermiddagsveckorna då man slutar 00.00, det är dom som rör till allt eftersom man gärna sover ut en stund på morgonen, sen äre alltid nåt ärende, tvätt eller mat som ska fixas och sen är klockan nästan 14.00 och då har man så lite tid kvar att det oftast blir soffan istället för hetsträning. Meeeen jag måste ta tag i detta känner jag, om inte för beachen så iaf för min egen skull så jag kan sluta tänka kroppstankar. För egentligen är jag inte sån, bara jag vet att jag tränar så är jag nöjd! Så lets hit the gym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0