Alohomora

Så vad händer annars än en helg i Polen? Jo min kamera och Harry Potter-bok har varit spårlöst försvunna. Kameran är återfunnen men inte boken vilket är väldigt sorgligt eftersom jag och alla HP-böcker har en väldigt kärt förflutet och att en saknas är inte okej! Därför har vi beställt en ny :D. Har inte läst dom på några år så nu börjar det väl vara dags igen.

Fördjupningen har börjat och Automation innebär tydligen el/robotteknik vilket kan vara det värsta som finns. Känns rikigt surt att hela utbildningen hänger på ett slutprov vi har efter 4 veckor i ett ämne som kan skita ner sig!! Men som vanligt i mina jobbiga stunder så finns Marcus där och hjälper mig igenom skiten! Dock är vi båda vädigt förskylda nu så när den här fredagen är över ska vi bara lata oss heela helgen bortsett från en middag ute ikväll med hans familj och en dejt med syjuntan på söndag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0