Cuz im happy

Det är en skön dag då man börjar 8 och slutar 11.00, man hinner med vettiga saker som att träna och plugga men också att ligga och glo Gossip Girl/halvsova och sen åka till Megha för middag och några timmar i henne soffa. Fler såna här dagar tack! Och apropå inget så tänkte jag påväg hem att jag är superglad över att jag inte jobbar på Hemtjänten just nu och att jag inte är kvar i samla gamla gäng som för två år sen utan att jag tack vare Märcus hittat världens bästa människor i världens bästa gäng. CoverClub med dom i lördags var kung och Kittelfjäll nästa vecka med några av dom lär bli ännu kungligare :) Nä nu har Manhattans Elit väntat alldeles för länge på mig, back to Gossip Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0