Jag har tänkt på en sak

Jag älskar sötsaker. Jag tar med mig två kex varje dag till jobbet så jag har något att se fram emot på rasterna.

Jag älskar mat. Folk som inte uppskattar mat kan jag känna stor aggression mot. Tillexempel dom som går på Subway och tar sallad, tomat och gurka på sin macka. Hallååå varför ens betala pengar för det?? Gå hem och gör en likadan. Självklart får man tycka om olika saker men jag tycker alltid synd om dom som är petiga i maten och inte vågar testa nytt! Så himla tråkigt liv! Jag skulle nästan kunna säga att Mat är min mening med livet. Vill t.om stava det med stor bokstav xD. Äta bör man annars dör man och varför då inte äta och exprimentera så mkt som går!? Som tur är har jag hittat en kille som älskar mat lika mycket som jag och det har både sina för-och nackdelar, eller 100 fördelar och 1 nackdel och det är vikten men det är värt det!! Mitt ex gillade inte lök eller svamp och känner man mig blir det ett stort problem i vardagen. Huuur trååkig kan man va?? Maten förlorar ju all magi om man inte kan ha lök! Borde förstått från början att det inte skulle fungera :P.

Och varför sitter jag och skriver massa om detta? Jo för att jag fördriver tid på jobbet och att det bjuds på gobitar som jag självklart inte kunde stå emot. Nu vet ni. Hoppas ni ska äta en suuupergod middag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0